Didelis išpardavimas iki -80% ! Apsipirk Dabar

Krepšelis

Dažniausiai užduodami klausimai

Dažniausia užduodami klausimai


Turinys

1. Ar galima apžiūrėti dominančias prekes?
2. Kaip pirkti internetinėje parduotuvėje?
3. Kaip sumokėti už prekes?
4. Per kiek laiko pristatomos prekės, užsakius internetu?
5. Ar prekės pristatymo kaina priklauso nuo jos pristatymo vietos?
6. Ar galiu prekes atsiimti pats?
7. Ar galima grąžinti prekes, pirktas internetinėje parduotuvėje?

8. Ką daryti, jei gavau nekokybiškas/brokuotas prekes?
9. Ką daryti, jei gavau prekes neatitinkančias internetu suformuoto užsakymo?
10. Kaip atšaukti užsakymą?
11. Kaip pridėti papildomą prekę prie jau pateikto vykdymui užsakymo?
12. Kaip prisiregistruoti?
13. Ar gali prekes pirkti įmonė? Kaip gauti PVM sąskaitą faktūrą?
14. Buitinių įrenginių utilizavimo taisyklės.


1. Ar galima apžiūrėti dominančias prekes?

DealShop.lt yra internetinė parduotuvė, kurios prekes galite apžiūrėti nuotraukose, esančiose šalia prekės aprašymo arba užsukite į mūsų studiją Kaune, Veiverių g. 134-325, Priešais VMI, 7 min. kelio nuo Kauno Akropolio. Darbo laikas I-V 09-17 val. VI-VII atvykstame sutartu laiku.

⬆️ į viršų

2. Kaip pirkti internetinėje parduotuvėje?

Internetinėje parduotuvėje DealShop.lt pirkti vienas malonumas. Informacija, kaip suformuoti prekės krepšelį – skyriuje „pirkimo gidas“.

⬆️ į viršų

3. Kaip sumokėti už prekes?

Internetinėje parduotuvėje DealShop.lt galite atsiskaityti per pageidaujamo banko el. bankininkystės sistemą, plačiau apie atsiskaitymą galite skaityti skyriuje „atsiskaitymo informacija“.

⬆️ į viršų

4. Per kiek laiko pristatomos prekės, užsakius internetu?

DealShop.lt el. parduotuvėje galite pirkti bet kuriuo paros metu, o prekės dažniausiai pristatomos per 1-2 dienas. Prekes pristato kurjerių tarnyba, kuri prieš pristatydami prekes paskambins Jūsų nurodytu telefonu bei suderins patogų pristatymo laiką. platesnė informacija dėl prekių pristatymo galite skaityti skyriuje „pristatymo taisyklės“.

⬆️ į viršų

5. Ar prekės pristatymo kaina priklauso nuo jos pristatymo vietos?

Taip, priklauso. Visoje Lietuvoje, išskyrus Kuršių Neriją, pristatymo sąlygos yra vienodos. Kuršių Nerijoje pristatymas kainuoja papildomus 12 €.

⬆️ į viršų

6. Ar galiu prekes atsiimti pats?

Taip, galite. Prekes galite atsiimti mūsų studijoje Veiverių g. 134-325, Kaunas. Pasirinkę nemokamą prekių prisatymo būdą, DealShop.lt elektroninės parduotuvės sistemoje.

⬆️ į viršų

7. Ar galima grąžinti prekes, pirktas internetinėje parduotuvėje?

Prekių, esančių internetinėje parduotuvėje DealShop.lt, gamintojo garantija suteikiama tam tikroms prekėms, kurių aprašyme pažymėtos garantijos sąlygos ir terminai, bei su preke perduodamame garantiniame talone. Prekėms, kurių aprašyme nėra nurodyti gamintojo garantiniai terminai, bei sąlygos, mes taikome garantinius įsipareigojimus nustatytus LR teisės aktais. Platesnė informacija skyriuje „prekių grąžinimo taisyklės“

⬆️ į viršų

8. Ką daryti, jei gavau nekokybiškas/brokuotas prekes?

Gavus netinkamos kokybės prekę, per 14 dienų nuo tokios prekės pristatymo, susisiekite su mumis paskambinę DealShop.lt operatoriui tel. +370 602 32 133 arba parašę el.adresu [email protected] ir mes netrukus su jumis susisieksime. Suderinę kurjerio atvykimo laiką atvyksime pas jus ir pakeisime į tinkamos kokybės prekę arba grąžinsime pinigus.

⬆️ į viršų

9. Ką daryti, jei gavau prekes neatitinkančias internetu suformuoto užsakymo?

Gavus prekę, neatitinkančią internetu suformuoto užsakymo, t.y. neatitinka prekės modelis, spalva, dydis, forma ir pan., per 14 dienų nuo tokios prekės pristatymo susisiekite su mumis paskambinę DealShop.lt operatoriui tel.+370 602 32 133 arba parašę el.adresu: [email protected] ir mes netrukus su jumis susisieksime. Suderinę kurjerio atvykimo laiką atvyksime pas jus ir pakeisime į atitinkančią užsakymą prekę arba grąžinsime pinigus.

⬆️ į viršų

10. Kaip atšaukti užsakymą?

Apie pageidavimą atšaukti savo užsakymą reikia informuoti mus telefonu +370 602 32 133 ar el. paštu [email protected] mažiausiai vieną dieną iki užsakymo pristatymo ar suderintos atsiėmimo dienos.

⬆️ į viršų

11. Kaip pridėti papildomą prekę prie jau pateikto vykdymui užsakymo?

Pateikto užsakymo keisti negalite. Jei ketinate papildomai užsakyti prekę, lauksime Jūsų pranešimo tel. +370 602 32 133 arba el. paštu [email protected]

⬆️ į viršų

12. Kaip prisiregistruoti?

Svetainės dešiniajame viršutiniame kampe rasite registracijos mygtuką, spustelėjus jį atsivers registracijos forma, kurią turite užpildyti. Atidžiai įveskite savo el. pašto adresą, bei savo sugalvotą slaptažodį, su kuriuo nuolatos jungsitės apsipikinėdami DealShop.lt internetinėje parduotuvėje. Šiuos prisijungimo duomenis įsidemėkite. Perskaitykite DealShop.lt internetinės parduotuvės naudojimosi taisykles ir pažymėkite varnele, jei su jomis sutinkate. Galiausiai spauskite mygtuką registruotis. Netrukus į jūsų el. paštą bus išsiųsta aktyvacijos nuoroda. Paspauskite ją, kad būtų aktyvuota jūsų narystė.

⬆️ į viršų

13. Ar gali prekes pirkti įmonė? Kaip gauti PVM sąskaitą faktūrą?

Taip, įmonės DealShop.lt prekes pirkti gali. Pateikiant užsakymą nurodykite, kad prekes perka juridinis asmuo ir pateikite įmonės rekvizitus. Užsakymo išankstinę sąskaitą faktūrą gausite pateiktu el. paštu. Išrašyta užsakymo elektroninė PVM sąskaita faktūra pateikiama po užsakymo įvykdymo, ji jums bus išsiųsta pateiktu el. paštu.

⬆️ į viršų

14. Buitinių įrenginių utilizavimo taisyklės.

Buitinio įrenginio pakuotė, pažymėta atitinkamu ženklu  (recycle) yra pagaminta iš medžiagų, kurias galima 100 % perdirbti. Jūsų prietaisas taip pat gali būti pagamintas iš medžiagų, kurias įmanoma perdirbti, todėl atitarnavusių buitinių elektros ir elektroninių prietaisų utilizavimą reglamentuojančia 2002/96/EC direktyva (galiojanti Europos sąjungos šalyse arba kitose Europos šalyse, kur veikia atskira atliekų surinkimo sistema) remiantis galite savo buitinius prietaisus perduoti atitinkamoms kompanijoms  perdirbti, atidžiai perskaitykite buitinio įrenginio informacinį lankstinuką ir ieškokite specialiųjų žymų. Įpakavimo medžiagas (plastikinius paketus, polistireno gabalus ir t.t.) rekomenduojame laikyti kuo toliau nuo vaikų.Atskiromis specialiosiomis žymomis (recycle bin) pažymėtą prietaisą griežtai draudžiama  išmesti kartu su įprastinėmis buitinėmis atliekomis. Atitarnavusį prietaisą reikia pristatyti į senų įrenginių priėmimo punktą. Netinkamai utilizavus atitarnavusį prietaisą, iškyla grėsmė žmonių sveikatai, o taip pat ir teršiama aplinka. Perdirbant medžiagas yra saugomi gamtos ištekliai. Aplinkosaugos sumetimais visus atitarnavusius elektros ir elektronikos prietaisus reikia utilizuoti laikantis įstatymų. Išsamesnės informacijos apie prietaiso utilizavimą galima gauti miesto savivaldybėje arba senų įrenginių priėmimo punktuose.

⬆️ į viršų